Translate

14 Haziran 2014 Cumartesi

Adolf Hitler ve Recep Tayyip Erdoğan:


 Selam.

 Öncelikle yazacaklarımı okumadan önce, okumadıysanız bu yazımı okumanızı tavsiye ederim. Son zamanlarda gerek haberlerde, gerek gazetelerde, gerek kahvede, gerek okulda, gerek ergenus gençlerimizde çok duyar olduk bu tür şeyleri. Yok; Erdoğan Hitler'i örnek alırdı, yok ona özenir, onun gibi kömür dağıtır, aynı yalanı söylerlerdi vs.
 

 Ulan sen AKP ve Nazizm'i aynı kefeye nasıl koyuyorsun?

 Ulan taşşaksız herif, sen kendine o kadar ilim sahibiyim diyorsun, o kadar iyi üniversitelere gittin, başkaları üç öğrenirken, sen beş öğrendin. Ki bu yorumu yapan biri bana göre hiçbir bok bilmemektedir.

 Sen, bir zamanlar tüm Avrupa Devletlerine üçbuçuk attıran, tüm Avrupayı hizaya çeken, elini kolunu sallayarak Fransa'ya giren bir adamla, imam hatipli birini karşılaştırıyorsun. Elbette şu an verdiğim imam hatipli örneği saçma.

 Hitler vaad ettiği şeylerin hep arkasında durmuştur ve nitekim yapmıştır. -iyi ya da kötü-

 boşbakanımız ise bize yoksulluktan (!) Başka hiçbir şey vaad etmedi.

 Ulan bir kere Tayyip'i, Hitler'e benzetmek ne?

 "diktatörler balkon sever" diyip, Tayyip ve Hitler fotoğrafını paylaşmak niye?

  Bana göre Hitler ve Erdoğan'ın karşılaştırılması, Hitler'e bir hakarettir.

 Hitler faşist değildi, nasyonal sosyalistti. Aramızda 3-5 tane, "faşiiiistti yaaeaaaa" diyen çıkacaktır elbette.

 Faşizm uzaktan yakından dokunur nasyonal sosyalizme. Bu doğrudur. Futbol ve hentbol gibidir. İkisinde de kaleler vardır, oyuncular vardır. Ama birisinde top ayakla oynanır. Diğerinde ise elle oynanır. Ve kurallar farklıdır!

 Bakın ben burada hiçbir zaman "Hitler Propagandası" yapmadım. Evet Hitler şerefsizdir, onca adamı katletmiştir. Ama davasından hiçbir zaman vazgeçmemiştir.

 Bana göre Hitler ve Erdoğan'ın karşılaştırılması, Che guevara ve Hitler'in karşılaştırılmasından daha saçmadır. Öyle de.

 Şimdi gelecek ekşiciler diyecek "ee hitler madem çok zeki bi adamdı sıtalin neden yendiii"

  Ben şu sözü bu tür tartışmalarda çok kullanırım:
"hitler ırkçı ayağına yatan bir sosyalisttir. Hitler şeytan muamelesi görmesine rağmen bizzat kimseyi öldürmemiştir."
 Arkadaş ben hitler'i iyilik meleği yapmıyorum, ben hitlerin izlediği sosyalizmi de örnek almıyorum. Şuraya kadar eğer hala okuyorsan, lütfen siktir git.

 Hitler idealist bir adamdı. Hitler şiddetin ve yalanın iyi yönde kullanılabileceğini kanıtlayan bir adamdı(!)



 Kavgam'ı okumayan birisi, hitler'in kavgasını anlayamaz.

 Hitler diktatördür. Erdoğan da diktatördür.
Hitler milliyetçidir. Erdoğan ne boktan olduğu anlaşılmayan birisidir.

 Erdoğan milliyetçiliği reddeder. Erdoğan'ın bana göre uyguladığı politika, eski türk tarihinde türkler tarafından kurulan zararlı cemiyetler gibidir. Tıpkı amerikan mandası isteyenler gibi. Türk ırkı olarak köklü bir geçmişimiz var. İnsan eğer vatanına ve milletine bağlıysa bu duruma acır. Çünkü şu an Amerika'nın kuklası halindeyiz.

 Şimdi eğer benim bu yazımdan Hitler'i savunmam, ya da Tayyip'i kötülemem gibi bir durum çıkarıyorsan senin amına koyayım.
 


 Ama bu yazıdan ders çıkarıyorsan anlamışsın demektir. Bu yazıdan eminim birçok rahatsız olan çıkacaktır.


http://www.youtube.com/watch?v=2tmc8rJgxUI dinleyin bu arada iyi gider.

 Hitler ve Recep Tayyip Erdoğan, karşılaştırılacak birisi değildir. Ama bugün Almanya bizden daha üst düzeyde. Biz ise yıllardır gerek sanayi olsun, gerek siyasi olsun, gerek eğitim olsun bir bok yapamadık. Kimse dış politikaya falan girmesin. Hitlerin kurduğu düzen, senelerdir devam etmekte. Ama bizim başkanlarımızın kurduğu rejim ise sürekli yıkılmıştır. Gerek kendi görüşleri, gerek karşıt görüşleri tarafından.

 Hitler, 1. Dünya Savaşı'nın ardından parçalanan ülkesini, dünyanın en güçlü emperyalist devletlerine karşı tek olarak savaşacak hale getirmiştir. Üstelik çok kısa bir sürede.

 Hitler, -iyi veya kötü açıdan değil- dünya düzenini hepten değiştirecek şeyler yapmıştır. Bir savaşı generallerinin bir takım hainlikleri sebebiyle kaybettiği için şerefsiz(!) Bir katildir(!)

 Gerçek şu ki, Adolf  Hitler’in sanayiye bilime teknolojiye kafası çok fazla çalışan biriydi. Hitler müthiş bir azim ile, çabayla baştan sona son teknoloji silahlar üretmiş, fabrikalar kurmuş, otomobil üretmiş, ordusunu yoktan var etmiştir.      

 Hitler'in bu konularda fikri olmasa o jet motorunun mimarisinde nasıl katkıda bulunabilirdi? Ki biz daha kendi otomobilimizi, uçağımızı yapamadan?

 Hitler katliam yapmış veya yapmamış burası benim sikimde değil, ben her zaman bu adamın ideolojisine, dehasına, davasına, milliyetçiliğine, sosyalizm görüşüne, sanayisine, devrimine hayran kalmışımdır. Hitler'e cani, katil, psikopat, şerefsiz diyebilirsiniz ama ona aptal diyemezsiniz.

 Recep Tayyip Erdoğan'ın ise hayran kaldığım noktaları; halkı kötüye sürüklemek, ülkeyi birkaç yıl sonra vasat duruma getirmek, milliyetçiliği ezmek, türk milliyetçiliğini, türk halkını, türklüğü küçültmek, ezmek. (!)

 Yazıdan benim hitler'e aşk duyduğumu ya da bayıldığımı söylüyorsam siktir git.

 Nietzsche dinsiz, ben Nietzsche'yi seviyorum, ben de mi ateistim?

 Çok uzatmadan bitiriyorum. Faşist, komünist, solcu, sağcı, ateist, dindar yandaş bir yaklaşımla değil de gerçekten herkese ve her şeye tarafsız bir yaklaşımla yazdım bu yazıyı. Nitekim bu konuyu götünden anlayan ekşici, hitler'in gaz odasını bulduğunu sanan sikik biriyle aynı kapasiteye sahiptir.

 Yazının ortalarında söylemiştim, yeniden söylüyorum: "kavgam'ı okumayan birisi, hitler'in kavgasını anlayamaz."

Sorularınız olursa yorum ya da mail atabilirsiniz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder