Translate

14 Haziran 2014 Cumartesi

Malum Türkiye'miz Üzerine:

 Selam.

 Türkiye'de o kadar vatansever gençimiz var ki, Allah, Zeus, İsa, Yehova falan başımızdan eksik etmesin.

 Arkadaş, yaşadığımız ülke de herkes kendini "çok akıllı, çok zeki, filozof, alim, adeta bir Nietzsche sanıyor. Ulan ben bunlara gülmek istesemde gülemiyorum. Gençlerimiz, facebooktan, twitterdan vatan kurtarıyor. İnstagram'da hashtagler ile resim paylaşarak vatan kahramanı oluyorlar. Ulan bunlara soruyoruz:

-hayatında hiç şu kitabı okudun mu?
+hmm hayır.

-........ Hakkında ne fikrin var? 
+hiç duymadım ki ya.

Sorsak anne babası zoruyla tayipçi, şeriatçı, gezmişçi, türkeşçi. O'cu, şu'cu, bu'cu... Bu böyle gider.

Kardeşim sen hiç devrimle ilgili kitap okudun mu?
Sen hiç che'nin hayatını, castro'nun hayatını okudun mu?
Sen hiç marx-lenin dönemiyle ilgili kitap okudun mu?

Lan sen bunları hiç duydun mu? Neyse ülke olarak koyun bi' ülkeyiz. Bunu herhalde vikipedia'dan saçma sikimsonik linklerle kanıtlamaya gerek yok ya di mi?

Ülkücüsüne soruyorum; elinde bi' tesbih orada burada sallıyor. Hele biri ben bilmem allah bilir diyor. 
Devrimcisine soruyorum; oğlum bize böyle öğrettiler. Tek yol devrim onu bunu bilmem.

Hele geçen birine sorduğumda. "bana sen siyaset yapma diyolar. Oldu canım, benim adım da "devrim" bb.

Ben de defkhan. Bb.

Ülkecek vallaha çok kötü dönemdeyiz, billaha çok kötü dönemdeyiz. Allah sonumuzu hayır etsin. Artık tayip bizim başımıza gelen bir sınama dönemi mi, yoksa ismet inönü zamanında verdiğimiz 12 adaların hesabını mı çekiyoruz amına koyayım?

Var bunlardan bayağı var. Ahmet batman'ın soğuk kahve kitabıyla resim çektireninden tutta, -metal dinler misin + yarı metal sewerim xd, diye espri yapanına kadar var. 

"Çükünü santim santim ölçenler, sahibi sandığı kadını metre metre siyah kumaş ile örtenlerdir. Kadınlar üreme organı değildir. Namus değil. Dirsek teması, deneme tahtası veya döl kuyusu değildir." 

Aziz nesin'in "türk halkı'nın %60'ı aptaldır" sözüne, %100 katılıyorum.

Halk olarak sonumuzu hayır etsin. Ha bu arada, halkımızın %60'ı aptal ise, AKP'nin seçimlerde %45 oy olması ayrı bir ironi.

Bu yazı biraz Saian, biraz da Yıldız Tilbe dinleyerek hazırlanmıştır. 

Eyvallah. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder