Translate

14 Haziran 2014 Cumartesi

Kimse kimseden üstün değildir, ama bazıları daha az yaşamayı hak eder.

Böyle ifşa, analiz, değerlendirme ya da görüş niyetinde bir yazı olmayacak bu sikkolar.

Bilirsiniz, yazılarımın hepsi, hatta içinde geçen her kelime kelimesine, harfi harfine, blogun profil önizlemesinden tutta her yerine kadar hepsi küçük harfleydi. E neden peki amına koyayım?

Neden böyle yazmışım ben?

Herkesin kendine göre hayat felsefeleri vardır. Benimkilerden de biri: "kimse kimseden üstün değildir" diye bir düşünceydi. Bu görüş öyle böyle değil, ben notlarımı da böyle tutardım, her boktan şeyimi küçük harfle yazardım. E ne alak onunla bu?


İnsanlar bazı şeyleri hayatında fiile dökme ihtiyacını hisseder. Mesela bir Atatürkçü, ya da Atatürkçü diye kısıtlamayalım, Atatürk'ü seven birisi, günlük hayatında yakasında Atatürk arması, rozeti, resmi vb. şeyler takar. Ya da en basitinden, bazı insanlar içki satan yerlerden alışveriş dahi yapmazlar, ya da kolanın içinde glikoz bulunduğu için içmezler. Neden? Çünkü dini ona alkolü haram etmiştir.


Bana sorarlardı genellikle, "sen neden hep küçük harf kullanıyorsun" diye. Benim verdiğim cevap ise; "kimse kimseden üstün değildir." olurdu. Ama üstünmüş işte amına koyayım. Bunu gerek son zamanlarda yaşadığım hayat olsun gerek okuduğum kitaplar ya da gerek düşüncem değiştirdi. Ve ben de bir karar aldım. Şu ana kadar bütün postlarımı küçük harflerle atmıştım, yarından itibaren onu düzenliyorum ve yeniden atıyorum. Bu arada, "Gelecek Türkiye'miz (!)" isminde de yeni bir yazım olacak. Takipte kalın sikkolar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder